úterý 29. listopadu 2016

Měl jsem dovolenou, takže...

Ano, každý po ní toužíme. Konečně dovolená, konečně vypadnout mimo pracovní povinnosti. A hlavně vypnout služební email. Jenže ... ještě než ho vypnete, tak je dobré nastavit si automatickou odpověď, kde napíšete, že budete do určitého termínu pryč a kdo vás zastupuje, včetně mobilního spojení.

Zdá se vám to triviální? To přeci dělá každý, ne?

Chyba lávky, tohle se mi stává docela často, že někomu pošlu email, uplyne den, dva, týden...už jsem to dávno pustila z hlavy a pak se dotyčný ozve, že měl dovolenou. Nedávno dokonce dvojitá omluvenka: nejdřív volal jeden pán, že jsem mu před týdnem poslala email s žádostí o fotky a teď se zrovna vrátil z "místa, kde není signál" a jestli prý je ještě potřebuju? Ehm...článek už vyšel, takže díky, nepotřebovala.

A za pár hodin mi přijde vzkaz od jiného pána, kterému jsem psala před dvěma týdny dotaz k jednomu článku. Taky tenhle pán byl kdesi mimo civilizaci. Nakonec mě napadlo, jestli tam - znáš ty náhody - nebyli spolu.

Každopádně: ať je to dovolená pod palmou nebo služební cesta, těch pár vteřin na nastavení automatické odpovědi ještě zvládnete. Ušetří se tím tyhle komunikační šumy. A teď už hurá k moři, aspoň virtuálně!



Žádné komentáře:

Okomentovat