pátek 18. listopadu 2016

Kulturní redaktor snídá granule pro psa

Zní to možná zvláštně, ale redaktorovi kulturní rubriky nemusíte posílat zprávy o novinkách firmy, která vyrábí instantní snídaně. A překvapivě neocení ani informace o šťavnatých granulkách pro psí miláčky.

Možná vám to připadá logické: informace o výstavách / festivalech / kulturních projektech se přeci vždycky posílají lidem z kultury. Jenže tak to vůbec není. Řada PR manažerů zkopíruje jména z celého adresáře a pošle je stylem: kobercový nálet a jako bonus nepoužije funkci "Skrytá kopie"

Výsledek je tohle...


Proč tohle odradí?
Ne, to není sebestřednost, ale jen důkaz, že dotyčný nejen asi příliš nepřemýšlel, komu informace posílá, ale hlavně nemá vůbec představu, kdo se čemu věnuje.

Nechcete, aby Váš email letěl rovnou do koše? Přihlašte se na náš kurz, který vedu s PR manažerkou Zlatou Jílkovou. Povíme si řadu praktických tipů, čeho se vyvarovat. Přihlášky zde

Žádné komentáře:

Okomentovat