čtvrtek 24. listopadu 2016

Jaký je rozdíl mezi čtvercem a válcem?

Možná si říkáte: co je to za pitomou otázku? To já si taky někdy říkám, když dám jasné zadání, ale zřejmě není dost jasné. Když někomu napíšete: pošlete mi 400 znaků včetně mezer, ale dotyčný pošle 1200 znaků s komentářem "Však to tam nějak vmáčknete:))" Budete se divit, ale nafukovací noviny zatím ještě nikdo nevynalezl. 400 znaků je prostě 400 znaků.

A ještě větší "humor" je to u fotek. Když někomu pošlu příklad toho, jak vypadá naše galerijní rubrika a napíšu, že bych potřebovala fotku obrazu. Dám mu tam názornou ukázku


A galerista mi pošle tohle s komentářem, že si mám obrazy "vykuchnout". 

Humor je humor, ale tohle je spíš...no prostě...


A co tedy novinář potřebuje, když řekne, že chce fotky v tiskové kvalitě? koukněte zde

Chcete si vyzkoušet, jak vybrat fotky, jak napsat novinářům email, jak nabízet témata do médií? Přihlašte se na můj kurz zde




Žádné komentáře:

Okomentovat